guuuuud världen går nästan under ....

absolut inte ett ända inlägg idaaag halllå !  jag bliiir ju helt  galen . Men det har ju hänt masssa roliga saker idag . Vakna (blev väckt)  hemma  hos Emma vid 10:00 åt frukost , sen gick jag och la mig igen sov till 13:00 sprang upp av.För jag kom på  att jag hade några ärende . Så snabb fixning ner till stan där jag bl.a hämta mobilen och kolla lite i affärerna . Köpte även en silver fläta som man har runt huvudet och ett par sjuukt läckra öronhänge ! Sen blev det hem och äta och sen lite vila och mys med Emma . Klockan 18:00 stack jag till träningen som var extremt jobbig solen stekte och riktigt kvav luft . Efteråt stack jag, Sara ,Emma och Mimmi till Emelie , som e på semester och bada i hennes stora härligt pol! Vi passar deras hus därför ;) ! Kom en för en timma sen och då åt jag och nu äntligen kom jag hit. Som jag lovade ska jag svara på frågorna också kommer nu om en stund .  Inga bilder idag , men ni får bilder på det
jag köpte !


puss och kram höres sen .

Kommentarer
Postat av: Janniké Hallonqvist

Heeejsan, hoppas ni har lika bra väder där nere i trelleborg som jag har i gbg! Veckans blogg sa du, va e de förnågot? Jag e inte så smart och dukig på sådannt är det okey om ja skyller på jag e blond? Är det en okey förklaring (A)



Tack detsamma, hoppas den varit grymt bra en sålänge / Janniké

2009-06-29 @ 23:34:19
URL: http://lillajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0