frisk men febern stiger :O !

lågt här och kollade på bonde söker fru , så tänkte jag om jag hoppar in i duschen kanske jag känner mig friiskare . jo det stämmer helt riktigt men så nu precis när jag skulle ta tempen så hade  den stiigit och nu har jag feber :O !!!!  och jag bliir anfåååddd av att gå till köket ! vad e dee med miih ? min dröm just nu är att när jag vaknar imorgon bitti är jag helt friiiisk :) drömma kan man ju alltid göra ! annars har hä inte hänt så mycket har ätit lite kycklingbitar , ris och goooood curry sås :) nu täänkte jag se om där fanns något at smaska på innan jag ska kolla på insidan av mina ögonlock :) puss och kram


 får väl bli ett sånt här goodnatt och sov gott i med det inte går att ladda upp bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0