hur e det med sånna morgonpigga människor ?

finns  dom ?  ja jag är faktiskt de ibland i alla fall . min mobil kraaschade igår , och jag fick panik så nu har jag en sån gamal rutten sak . Så igår när jag skulle ställa larm fattade jag inte hur man skullle göra  men så ställde jag den på halv sju , ja säkert den ringde halv fem :O ! Och när jag väl har vaknat kan jag inte somna om igen . Så nu ligger jag här färdig och allt , bussen går klockan åtta . NU är det exakt 24 h till jag är på väg till kastrup . där jag sen tar flyget i från, så en vecka efter i morgon kommer jag inte va så bra på att upppdatera bara så ni vet  , men när jag kommer hem är ALLLLLLLLLLLLLLT som vanligt igen ! Fick några mejl innan , och ni undrade var jag skulle åka , jag ska åkte tilll Norge ! Ja så tänker ni säkert , va det allt . Men det är ju ett av dom unnderbaraste ställena man kan åka tilll för er som inte har vatt där ÅKDITT ! ni kommer inte ångra er . ack ja nej om jag skulle fixa med lite bilder när man ändå inte har något att göra  ? så vi höörs under dagen 


TINGALING !



 idag är jag klädd i min åhus tröja , och ett par svarta tights från Gina ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0