magkatarr, och jag ska inte bli som kissie eller dessie

yes som rubiken säger , jag har magkatarr , ajajajaj det gööör ont , har varit hos fabror doktorn idag fick ta ett stick i fingret vilket jag hatar , men efter en stund tog jag det ändå . hihi (A) så nu har jag fått tabletter jag ska ta

besökar antalet har ökat , och drömmen om att bli sotrbloggare fortsätter. men aldrig i mitt liv att jag ska bli som kissie och dessie , för dom är bara såååååååååååååå pinsamma , jag ska va mig själv genom hela bloggen

nej nu ska jag fortsätta att läsa lite mejl och ringa ett jobb som jag har på G ! höörs sen




så här såg det ut när dom hade stuckit mig i fingret , auuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: j

Det där gör jag varje dag 5 -10 gånger till och med haha!

2009-09-14 @ 14:15:10
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Rosida

Fin blogg! :) Ska vi följa varandra med bloglovin'? ♥

2009-09-14 @ 14:21:57
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0