glad men ändå ledsen....

på väg från doktorn till bussen sprang jag snabbt in på Gina för jag inte skulle sitta ute och frysa när jag vänta på bussen, och fick med mig detta hem....







Beiga byx/tights från gina 199 kr
Och ett svar baslinne 99 kr , eftersom nog antingen pappa eller rasmus har tagit mitt andra ??? nog inte många som fattar men ni som fattar visst va det kul.....
När jag kom hem såg jag att min vän Ellinor också hade köpt byxorna. LUSTIGT ?
Var nere i källaren innnan för att fota lite grejor som jag ska lägga in på tradera i morgon och hittade denna.....
Undra vad jag tänkte när jag la ner den ? den är ju ascool, prislappen e kvar och allt. Kanske därför jag inte hittade den ???



Och sist men inte minst, mina hemmadesignade cheapmonday shorts I LOVE !

Från att ha varit ett par för långa jeans som legat i källaren på väg att säljas till......



Steg 1: först klippte jag i den längden jag vill ha lite längre och vek sen upp två gånger, PERFEKT längd !





Steg 2 : Sätta fast nitar. i like .  

Lätt, smidigt , snygg och BILLIGT !

Märkte just att detta inlägget blev väldigt långt, men eftersom jag knappt har uppdaterat såå fick de bli så. Den översta bilden av shortsen är orginall färg , gick inte att fota med blixt när nitarna var på . Funderar över om jag ska sätta några nitar på framsidan med , hmmm ?? det får jag nog sova på. godnatt dröm sött alla läsare  !





Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blog tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. besök gärna min blogg och delta helt gratis <3<3

2010-02-02 @ 15:45:14
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Anonym

är du och ellinor bra vänner ? , står ni varandra nära ?

2010-02-02 @ 23:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0