vaaasssadu ?

anonym : haha så fula bilder! vad är det för fula miner du gör? hade du tänckt det skulle vara snyggt?
kul osså att du har exaaaakt samma frisyr, strumpor och öronhänge. kanske fotat samma dag? :) sen förstår jag inte varför du går i kavaj och andra "finkläder" i SKOLAN!!!! spara det till helgen eller? och sen har du inga VINTERSKOR eller? asså.. vad kan man säga...


1. Vågar du inte skriva vem du är när du skriver sånt här så SKIT i de !
2. Jag har nästan alltid mitt hår uppsatt i en knorr kanske därför
3. Jag dom öronhängena har jag alltid om du kallar på alla andra dagens också !
4 strumpbyxor WHAT ???
5 Har aldrig påståt att du ska tycka jag e snygg, eller så är de ren avensjuka
6 Jag går i de jag trivs i och det är min stil, för mig är kavaj inget speciellt.
7. Jo jag har vinterskor men lever i mina converse
8 Ingen har tvingat dig att läsa min blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!



Tänk att det finns sånna falska männsikor, hehhe synd att det ligger något bakom de. Måste ju finnas en anledning varför du från början har klickat in på min blogg !

Kommentarer
Postat av: carin

Jag hejar på dig, Belinda..du är alltid lika fint klädd så bry dig inte om såna människor för dom har inget liv. Men visst gör det ont och få såna kommentarer.

2010-02-12 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0