fredag, lördag

Nyss hemkommen från barnpassning och besök hos Ellinor blev inte barnpassnings så länge som bestämt men var ändå kul ! Bestämde hastigt med Ellinor direkt när jag va på väg hem så jag smet in till henne i stället. Så vi gick hem till mig och hämta Hannes så hundarna kunde leka lite . Fick med mig ett par underbart söta skor från Ellinor som hon har användt 1 gång så det va ett fynd ! Vi snackade om att åka till stan i morgon så vi får se hur det blir med det.






Här e skorna jag fick med mig hem GRYMT SÖTA !



Mitt efterlängtade sammets fodral som jag hittade på Lindex på rea, snacka om att jag blev glad när jag såg de. Jag som har velat så länge efter det och nu var det halva rea priset .Så jag fick slå till !




Min nya paljettväst också den från Lindex kommer bli härlig till sommaren . ME LIKE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0