man lever en gång !



Ur söt kofta frrån Hm 149 kr





Snyggt fodral med vadd på axlarna  HM 99 kr




3-pack strumpbyxor från HM 29.50 kr  (nödvändigt)




2 paket 2-pack fina blommor till håret 29.50 kr paketet från HM






Ur snygg plånbok/väska från gina 149 kr. Jag kommer nog dock använda den mest som plånbok





och en riktigt härlig färg på ett nagelack 29 kr



Ligger halv död här i sängen, riktigt sliten har varit hos fabror doktorn idag pga min rygg kan knappt gå och nu ligger jag här ..........Varför händer allt skit mig alltid är det så. I alla fall nu ska jag försöka resa mig och ta en kopp te sen måla naglarna i detta underbara nagelack . Höörs snart !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittade du strumpbyxorna så billigt?:O uppe eller nere?!!!!

2010-01-22 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0