im baaaaaaaaaaaack....

Härligt med lite paus och vila här i från har känt jag har hunnit med mycket på så kort tid. Massa shopping och massa renovering och helt underbara dagar. Ni får lite av shoppingen idag resten i morgon. Nu ska jag vara lite mer aktiv, är himmal irriterad att min andra blogg inte är klar i nu, men bättre att vänta tills den är perfekt . och till dig som undrade om jag inte kunde beskriva min sminking i steg och med bättre bilder. jo visst kan jag göra det. ska försöka hinna med det denna veckan.

Här får ni lite av min shopping från förra veckan:



ur läcker buister från lindex





vitt linne från gina tricot, köpt i stor stl då det är snyggt att ha en buister under.



extremt härligt tights från gina tricot. har även dessa i beiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0